• A-
  • A
  • A+

Статті

Троєщина: проблеми транспортної інфраструктури

На житловому масиві реконструюють транспортні шляхи та підвищать безпеку руху, наведуть лад на паркувальних майданчиках і кінцевих зупинках таксомоторних маршрутів

Деснянський район сьогодні стрімко розвивається — збільшується кількість нових житлових будинків, що сприяє й збільшенню мешканців на цій території. За таких умов негайної уваги потребує транспортна інфраструктура району. Місцева влада вже працює над цим питанням і має безліч ідей, які планують реалізувати для покращення руху. Про транспортне майбутнє Троєщини говорили вчора під час круглого столу.

Як зазначив голова Деснянської РДА Станіслав Прокопенко, район розвивається швидкими темпами, зокрема, збільшується кількість автотранспорту, що робить виклик місцевим магістралям. “У нас є багато проблем на вузлових розв’язках, наприклад, на Московському мостовому переході, просп. Ватутіна, Маяковського тощо,— відзначив голова райдержадміністрації.— Зараз ми хочемо окреслити для себе обсяг робіт, щоб працювати на перспективу для покращення транспортної інфраструктури нашого району”.


Тож під час круглого столу фахівці обговорили питання реконструкції розв’язки на просп. Ватутіна — вул. Бальзака. Йдеться про влаштування додаткового з’їзду на вул. Вершигори (з одночасною зміною схеми руху на ділянці вул. Бальзака (непарна сторона) від вул. Каштанової до просп. Ватутіна в частині введення двостороннього руху).


Говорили й про шляхи поліпшення безпеки та інтенсивності руху транспорту на просп. Ватутіна, Московському мостовому переході, Московському проспекті в обох напрямках. Зокрема в районі пропонують обмежити швидкість руху автотранспорту на мосту до 40 км/год. й облаштувати окрему смугу для руху міського громадського транспорту. Транспортники цілком підтримують таку ідею. Перший заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Іван Шпильовий пояснив, що 40 км/год.— оптимальна швидкість, яка гарантує найбільшу пропускну спроможність при проїзді аварійних чи небезпечних ділянок. Ця швидкість дозволяє витримувати дистанцію між автомобілями. “Нам також необхідна окрема смуга для громадського транспорту, адже це світова практика — якщо на дорозі більше двох смуг, то смуга для громадського транспорту має бути обов’язково,— переконаний пан Шпильовий.— А на Троєщині дороги спроектовані таким чином, що тут є можливість створення цих окремих смуг”.


Також учасники круглого столу обговорювали питання розділення транспортних і пішохідних потоків та організації безперервного руху автотранспорту шляхом встановлення розподільчої огорожі на просп. Маяковського, вулицях Братиславській, Драйзера та Електротехнічній. “Нас дуже турбує ситуація на вул. Електротехнічній, адже саме тут розташований ринок “Фермер”, який на 60 % забезпечує киян овочами та фруктами — й через таку популярність із трьох смуг дороги нормально рухатись можна тільки однією, решта ж заставлені транспортними засобами”,— зазначив перший заступник голови Деснянської РДА Андрій Гота.


За його словами, район звернувся з відповідним проханням навести лад до КП “Київтранспарксервіс” і разом із представниками Державної автомобільної інспекції найближчим часом розробити схему та облаштувати місця для зупинки автомобілів. Ще тут нанесуть нову розмітку й прокладуть колесовідбійну стрічку.


Окрім цього, в районі розберуться з паркуванням автомобілів на зелених зонах та тротуарах і змусять приватних перевізників на кінцевих зупинках облаштувати для водіїв диспетчерські пункти та біотуалети задля поліпшення санітарного стану території

Copyright © 2013 Наша троєщина.