• A-
  • A
  • A+

 

Подільсько-Вигурівську лінію Київського метрополітену від станції "Райдужна" в напрямку житлового масиву Вигурівщина- Троєщина буде прокладено через проспект В.Маяковського з основним електродепо "Троєщина".

Як повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації (КМДА), це закріплено у відповідному розпорядженні міської влади.

У свою чергу, департамент транспортної інфраструктури КМДА має визначити генеральну проектну та генеральну підрядну організації для виконання робіт із проектування та спорудження дільниці.

Фахівці мають розробити проектно-кошторисну документацію, здійснити її експертизу і затвердити, а профільний департамент - надати інвестиційні пропозиції щодо зарахування цих робіт до програми економічного і соціального розвитку Києва на 2013 та наступні роки.

Також, згідно з розпорядженням, після завершення робіт передбачається відновлення покриття проїзної частини проспекту Маяковського за всією шириною дороги і передання її в установленому порядку КП "Шляхово-експлуатаційне управління із ремонту та утримання автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району".

Перша черга четвертої Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на станцію "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії), "Подільська" (пересадка на станцію "Тараса Шевченка" Куренівсько-Червоноармійської лінії), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі лінію буде прокладено на Троєщину вздовж просп. Маяковського, а в протилежному напрямку - через вокзал "Київ- Пасажирський" до аеропорту "Київ" (Жуляни).

У вересні 2013 року лідер фракції "БЮТ-Батьківщина" у міськраді Тетяна Меліхова наголосила, що опозиція вимагає від влади розпочати будівництво лінії метро на Троєщину безпосередньо з Троєщини - з вулиці Милославської.

"КМДА хоче взяти під державні гарантії кредит на суму 16 млрд грн нібито для будівництва метро на Троєщину. Насправді за ці гроші планує побудувати станції метрополітену на Подолі, Одеській площі, Райдужному масиві, а також Подільський мостовий перехід через Дніпро. Але як будівництво цих об'єктів допоможе троєщинцям? Адже кожен житель Троєщини знає, що Райдужний масив - це аж ніяк не Троєщина", - зазначала Т.Меліхова.

Заступник голови КМДА Михайло Костюк у листопаді поточного року зазначив, що будівництво метро на Троєщину, швидше за все, фінансуватиме консорціумом банків.

 

Інформація badge

Довідник

 

Корисні посилання

 

Довідник

 

Довідник

 

 

Copyright © 2013 Наша троєщина.