• A-
  • A
  • A+

Вертолітний майданчик на Парковій дорозі

Будівництво адміністративно-ділового центру авіації почалося в жовтні 2010 року. 28 грудня 2010 Київрада виділила 2,18 га для будівництва вертолітного майданчика.

Загальний розмір вертодрому - 115 на 50,45 м. На них розташувалися два майданчики для прийому вертольотів. Він розрахований на прийом важких гвинтокрилів вагою до 13 тонн. Вертодром входить до переліку об'єктів інженерної та транспортної інфраструктури в районі Паркової дороги в Києві.

Будівництво супроводжувалось інформацією про незаконність виділення землі під майданчик та розташування його в природо-заповідній території. Не менш цікавий замовник будівництва. Це ТОВ «Амадеус КО», 95 % якого належить британській фірмі Fineroad Business LLP (Кардіфф). Вона було заснована 16 листопада 2010 року і належить тим же людям, які організували продаж так званих «вишок Бойка».

Новий голова КМДА Володимир Бондаренко розповів , що зараз перевірятимуть потрібність цього проекту місту.

“Я особисто хочу розібратися, що там встигли зробити, що не встигли. Там не просто майданчик, це велетенський комплекс. Якщо на його завершення треба невеликі гроші, то хай би служив людям. Я не знаю потрібен там саме вертолітний майданчик, але якщо ми зруйнуємо те, що вже там побудовано, то буде сіра пляма на зелених схилах”, - вважає Бондаренко.

На думку київського громадського активіста Ігоря Луценко діяти з цим проектом треба жорсткіше. Якщо є можливість знести відповідно до вимог ЮНЕСКО, або зменшити, але найкращий варіант знести.

“Якщо ні, то треба продавати, але сформулювати в пакеті умов продажу, такі умови, котрі передбачають щоб цей об'єкт задав якомога менше шкоди місту. Можна щоб 3-4 роки він пропрацював, держава заробила б на його аренді і з цих коштів сформулювати фонд, з якого оплатили б його знос”, - вважає Луценко.

Про майбутню долю проекту  також поцікавились у колишнього Міністра інфраструтури Бориса Колеснікова.  Але екс-міністр розповів, що цей проект приватний і міністерство його не вело. “Єдине, фахівці міністерства сертифікували цей проект”.


"Повітряний експрес"

Проектом залізничного пасажирського сполучення Києва з аеропортом “Бориспіль” опікувалося Держагентство з інвестицій та управління національними проектам, яким керував Владислав Каськів. “Повітряний експрес” повинен будуватися за китайський кредит у розмірі $372 млн.

Володимир Бондаренко розповів, що вже зустрічався з новим керівником  Держагенства з інвестицій, Сергієм Євтушенком і вони зараз оцінюють реальність будівництва цього проекту.

“Я запрошував людей і з "Укрзалізниці", питав чи реальний цей проект. Вони говорять ніби-то реальний і фінансування є. Коли покажуть реальне фінансування, а не з держбюджету і міської скарбниці, тоді ми підтримаємо. Зв'язок між Борисполем і Києвом потрібен, це ж міжнародний аеропорт”, - вважає голова КМДА.

На думку Ігоря Луценка цей проект - економічно невиправданий: “І з точки зору юриспруденції і техніки реалізації абсолютно непідйомний для нинішньої держави. Цей проект повністю був провальний з самого початку”.

Екс-міністр інфраструктури Борис Колесніков розповідає, що “Нацагентство з Євро-2012” в квітні 2010 року відмовилося від цього проекту, з тієї причини, що залізничники не змогли б його запустити раніше грудня 2012 року".

“У плані економії і зручності "Повітряний експрес" звичайно потрібен. У нас був проект в ескізах, щоб продовжити на 14 кілометрів метрополітен і підвести до Терміналу D. Тоді це б було суперзручно для киян. Це було б дорожче в будівництві, але ефективніше в роботі. Метро вийшло б наверх, по повітрю на естакадах підвісити його до терміналу”, - розповів Колесніков про альтернативу “Повітряному експресу”, яку також планували.


"Гостиний двір"

Ще один скандальний проект - це "Гостиний двір". Історичну будівлю на Контрактовій площі в один момент виключили зі списку пам’ятників архітектури, які повинні перебувати під охороною держави. Потім Київрада дозволила реконструкцію будівлі під торгівельно-офісний центр зі стоянкою.

Звичайно всі ці не зовсім законні дії супроводжувались гучними акціями протесту киян та спробами не пустити будівельну техніку на територію "Гостиного двору".

Нинішня влада, в особі нового голови КМДА  Володимира Бондаренка, притримується позиції, що історичній будівлі повинно повернути первинне значення і відібрати у представників «сім'ї» Януковича.  

"Гостинному двору потрібно повернути первинне його значення і це не буде особиста власність сина Януковича. Цим питанням будуть займатися. Цей проект планувався як справа дуже потрібна “сім'ї”. А сьогодні цей двір повинен служити Києву, це може бути великий виставковий комплекс", - розповів Бондаренко.

Ігорь Луценко також наполягає на тому, що «Гостинний двір» потрібно просто перевести до попереднього вигляду.

"Це дуже дорого, але потрібно спочатку провести конкурс на залучення інвестора відповідно йому нададуть можливість отримати частину площ на дострокове орендне користування, років на 40. А іншу частину передати Києво-Могилянській академії, крім академії там кращого власника не придумаєш. Відповідно частково могла бути сувенірна продукція, офіси, а частково аудиторії, бібліотечний фонд", - вважає Луценко акцентуючи, що з будівлі потрібно зробити культурно-комерційний проект.

Також громадський активість Ігор Луценко назвав ще декільк обєктів столиці, доцільність яких потрібно переглянути:

- "Межигір'я" треба залишити частково як музейний комплекс, частково як рекреаційний об'єкт доступний усім за якимось розумними тарифами;

- Кловський спуск 9, це мабуть чи ненайвищий в центральній частині Києва будинок, там треба зменшити поверховість.

- Різницька 1, також треба зменшити поверховість.

- Грушевського 9А, це ще "кучміська епоха", також треба на поверхів 5 зменшити.

"Аргументація проста, всі верхні поверхи зроблені з грубим порушенням вимог і покласти на власників особливий податок на користування ними", - аргументував таку підбірку Ігор Луценко.

(за матеріалами Еспресо.TV)

 

 

Інформація badge

Довідник

 

Корисні посилання

 

Довідник

 

Довідник

 

 

Copyright © 2013 Наша троєщина.